Sportlov, Instagram och Skolarbete

Ett tag sen jag bloggade, och jag har saknat det lite. Men jag har ingen bra ursäkt, skolan och annat i livet har större roll i mitt liv för tillfället men jag ska försöka ösa på med mer inlägg och framförallt bilder!

Jag har haft en liten foto-paus. Noll inspiration och varje gång jag har försökt ta upp min kamera har jag bara känt mig osäker, oinspirerad och lagt tillbaka den. En sak som jag gör som jag inte borde göra är att titta på andras bilder och jämföra dem med mina, något som man inte ska göra. Varför kan inte jag ta sådana bilder, tänker jag för mig själv, och blir den mest osäkraste personen på jorden. Varje gång någon människa säger "du är så duktig" blir jag generad och inbillar mig att de bara säger så för att göra mig glad. Tro inte att jag inte blir glad av sådana kommentarer, ibland är det just de kommentarerna som gör min dag. Jag måste bara acceptera att den feedback jag får är genuin. Alla har sina dagar och jag har haft ett antal sådana dagar under hösten/vintern. Resultatet av detta = 0 bilder.

Nu när vi har sportlov ska jag försöka att blogga mer och att gå ut och ta lite bilder. Kanske lägger jag upp de, kanske inte.

Förövrigt går det rätt bra i skolan, har varit jätte skoltrött på sistone och jag säger bara såhär: tur det att det är sportlov! Jag har en naturinlämning som jag måste göra klart idag, gud vad rolig fredagskväll va ;) Jag har även äntligen köpt en ny mobil! Blev en iPhone 5 (oh nej, jag som alltid varit anti-iPhone) och jag måste vara ärlig när jag säger detta men, jag är supernöjd! Än så länge har vi funkat bra ihop och jag gillar den skarpt. Plus att kameran är inte så dålig den heller ^^ Gått och skaffat Instagram också så vill ni följa mig där heter jag clautidiawaked. Det som skulle bli ett kort inlägg blev ett långt, men det behövdes nog ett sådant. Nu ska jag kila, vi hörs snart!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.