Update.

Jag vet att jag har varit M.I.A i ett antal dagar nu, men det har varit mycket den här veckan så jag har inte ens haft tid att slå på datorn och blogga/redigera bilder. Den här veckan har varit halvtbra/halvtdåligt. Men nu är det helg, då kan man vila upp sig och ta nya tag inför nästa vecka. Är ju bara en vecka kvar tills påsklovet. Inte nog med det, så fyller jag även 16 bast! Så då har man något att längta till medans man pluggar på biologiprovet och läser bok inför en redovisning.
Så, vi får se när jag kommer igång med bloggen igen. Det kanske blir lite fler inlägg under helgen då jag inte har något planerat. Nu ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries och kika i nya HM katalogen.
Hejsvejs.



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.