Three from Paris

Hallojsan!
Efter en vecka fylld med prov och läxor så har jag för första gången på flera dagar satt igång datorn och redigerat lite bilder. Tre nya från Paris-resan i somras.
Känner att tiden har gått väldigt fort. Snart är det april, och sen är det typ bara två månader kvar tills sommarlov! Det har gått riktigt fort.
Nu har jag tagit helg och även ett efterlängtat påsklov. Under lovet måste jag kolla upp det där med sommarjobb och höra runt lite på de få platser som finns i denna lilla by om de vill anlita lilla mig under några veckor. Hoppas jag hittar ett, vill verkligen jobba och tjäna ihop lite erfarenhet och såklart, lite fickpengar. Imorgon ska jag till stan med mor och far och storhandla och på kvällen ska jag på bio med en vän som jag inte har träffat på länge, så det ska bli kul. På söndag kommer några tjejkompisar förbi på en liten grillkväll, om vädret tillåter det. Jag fyller ju 16 nästa fredag och alla är upptagna hela veckan så våra scheman passar inte ihop. Därför firar vi en vecka innan. Fullbokad helg, rent sagt. Nu ska jag gå och hitta på något. Adios!

Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-31 @ 17:05:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska



ha en fortsatt bra dag ♥

2012-04-03 @ 19:00:52
URL: http://jennsiii.blogg.se/



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.