"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." - Albert Einstein

P.g.a sjukdom och andra saker så har bloggen stått still den senste tiden. Men nu ska jag försöka börja skriva som vanligt igen. Under veckan har jag praoat hos 3-4:erna på mellanstadiet så förutom det har det inte hänt så mycket mer. Mamma hade även köpt lite nya ringar till mig som var jättefina så, tack mamma! Annars har jag inget mer att berätta. Hade tänkt plugga på lite grejer under praoveckan då jag annars inte hade något bättre för mig men nu blev det inte så. Blev jättesjuk förra veckan och har fortfarande inte blivit helt frisk än. Men nästan! Så nej, jag har inte varit särskild taggad över att öppna matteboken och räkna rymdgeometri. Förhoppningsvis får jag något gjort denna vecka. Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på The Proposal som går på 5:an och sedan gå och lägga mig. Tillbaka till verkligheten imorgon. Ha det bra!

Och angående rubriken, den mannen var verkligen ett geni.
- Beklagar för den dåliga mobilkamera kvalitén, bild på ringarna + månadens nummer av Shoot Magazine (fototidning som förövrigt är awesome) -



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.