Saturday.

Idag har jag spenderat hela dagen i Örebro med familjen. Vi åkte till IKEA för att inhandla nya möbler och sånt till mitt rum som vi ska renovera i sommar! Riktigt taggad inför det. Vi åkte även förbi Elgiganten och hämtade upp min nya platt-tv så jag är riktigt nöjd med dagen! Imorgon har jag inget planerat så vi får se hur dagen blir.
Nu ska jag gå och titta på film. Ha det!

- Bjuder på en bild från skolavslutningen. Jag är tjejen i glasögon, om ni nu inte redan visste det ^^ -




Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.