Tidsinställt...

Om det här vädret bara kunde skärpa till sig och ge oss varmare temperaturer någon gång! Det känns inte som att det är sommar. På förmiddagen är det mulet, sen blir det lite soligt, på eftermiddagen börjar det spöregna och åska, sen blir det soligt igen. ?!??!!?. Blir seriöst galen snart!
 
Just nu är jag i Hova och jobbar på Riddarveckan. Detta är alltså ett tidsinställt inlägg. Jag håller i alla fall på och marknadsför HÄR! som vi/kommunen har anordnat. Jag har redan skrivit om detta förut på bloggen, men HÄR! är en sommarföreställning, mini-festival och hemvändardag som kommer att gå av stapeln i Gårdsjö,Tiveden. Datumen är 27-29 Juli. Be there!
Bland annat så kommer bloggaren Hanna Widerstedt och Jessica Rasmussen (från Big Brother) vara där. Hanna W ska live-måla och Jessica håller i en Eld-show!
 
För mer info och biljetter, besök: www.sommarfestivalenhär.se  
 
 

Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: ska se om jag kan fixa någon bild :)
Polaroidbilderna gjorde jag själv och skrev ut! Kram

Svar: Skulle du kunna göra ett inlägg eller berätta hur du gjorde de i sånna fall? Jag blev riktigt inspirerad att göra något liknande! Vore awesome :DKram
Clautidia Waked

2012-07-14 @ 20:53:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.