Good Life

Hej hej!
Ber om ursäkt för den urdåliga bloggningen (?) den senaste tiden men jag har haft fullt upp med jobbet! Förra helgen så hade sommarfestivalen HÄR! i Gårdsjö premiär. Under tre dagar har jag träffat massvis av nya människor, jobbat med allt från att bära bänkar till att plocka iordning från kvällen innan till att fotografera en massa. Det har varit en upplevelse kan jag säga! Men nu är det slut med sommarjobbandet för i år. 
 
Ville även bara säga att jag fortfarande lever och att jag ska försöka bli bättre på det här med att blogga. 
In other news, jag har renoverat mitt rum! Brorsan och jag målade om rummet och satte upp de nya möblerna så nu är det viktigaste på plats. Nu saknas bara smågrejer lite här och där så blir det perfa! Ni ser, jag har hunnit med massa! Nu måste jag kila iväg! Ska se om jag hinner kolla igenom alla 400+ bilder som jag tog på festivalen tills imorgon och lägga upp några då.  
 
 Den här låten är inte bara grymt skön, musikvideon är också väldigt inspirerande.
 



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.