Wednesday.

Hej hej!
Okej, så tanken igår var att jag skulle skriva ett till inlägg på kvällen efter att jag kommit hem från Dansstudion. Kunde dock inte räkna med att jag skulle somna så fort jag kom hem så, förlåt. :)
Men idag är en ny dag, och det betyder ju självklart ännu ett blogginlägg med bilder i!
Dagen har varit bra och jag har varit på gott humör hela dagen. Fick även veta att jag har klarat matteprovet så nu behöver jag inte oroa mig för något omprov eller liknande. Tummen Upp! Nu ska jag gå och fixa en kopp te, sen ska jag vänta tills 'Body Of Proof' börjar. Förresten, jag har också sökt till gymnaset idag. Hoppas verkligen att jag kommer trivas på det programmet jag valde.
Ha det bra!
Saknar sommaren <3

Postat av: DuVet...

ashärlig bild! är det typ förrförra sommaren?

2012-01-25 @ 21:56:54

Postat av: Clautidia

tackar! jepp, du vet...

OB ;)

2012-01-27 @ 20:57:27
URL: http://middleofnowhere.blogg.se/



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.