Update.

Hej hej! Tänkte bara kika in lite snabbt och uppdatera lite. Skolan har börjat igen och det är snack om gymnasieval, prao och NP. Jag har redan bestämt mig för vad jag ska söka till så jag är inte direkt oroad över det. Har inte heller riktigt bestämt mig för hur min header ska se ut än så länge så det blir förmodligen lite utdraget på den fronten. Kanske kommer upp i helgen? Måste kolla igenom alla mina foton först och sen välja ut någon. Får se hur lång tid det kommer ta. Annars har det inte hänt så mycket mer. Har ju precis haft lov så. Nej, nu blev detta inlägg lite långt så jag avslutar här, sätter på en film och kurrar ihop med en kopp te.
Bjuder på en bild från arkivet :)



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.