Två nya.

Hej hej!
Idag är det söndag och ja... Det har väl inte hänt så mycket. Jag har varit hemma och vilat upp mig, har inte mått så bra. Annars har redigerat lite bilder och utforskat Photoshop världen mer. Så med brist på intressanta saker att berätta ska jag avsluta nu. Går och hämtar lite käk, sen ska jag fortsätta kolla på 'Once Upon A Time'. Väldigt bra serie, rekommenderas.
Bjuder på en bild fast med två olika redigeringar. Blev inte helt nöjd för kvalitén var inte den bästa. Denna fotade jag för länge sedan, kanske våren 2011? I alla fall, då kunde jag inte så mycket om min kamera och visste då inte att kvalitén var inställd på Fine när den borde ha varit inställd på RAW. Men jag brydde mig inte så mycket då eftersom resultatet alltid blev bättre än när man fotade med en vanlig kompaktkamera. Men ja, ni fattar nog vad bilden föreställer ändå.



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.