Thursday.

Hallå där!

Ja, idag har varit som en helt vanlig dag i plugget. Lektioner, rast, lektioner, lunch, lektioner, hem. Tog upp mateboken men lade ner den i väskan igen bara för att jag inte hade lust med det. Jag har faktiskt varit ganska duktig denna vecka och jobbat mycket med kapitlen som jag låg efter i efter vinters fruktansvärda förkylningar.
Tog istället upp min Shoot Magazine och läste igenom den för typ tusende (?) gången. Väldigt bra tidning alltså, riktigt bra. För er som inte har en susning om vad jag pratar om så är det en fototidning som kom ut i december och som är helt awesome. Lättförståelig, inga konstiga förklaring och intressant. Om det är nån av er där ute som gillar foto så skulle jag starkt rekommendera den!
Dagen har alltså varit helt vanlig och lite tråkig, känns bra att det jag inte ville göra med denna blogg var att bara skriva vad jag har gjort idag och så gjorde jag precis det. Jaja, nu ska kila iväg och göra en kopp te och sätta mig framför tv:en. :D
God kväll!
Slänger in en bild (vilket jag kommer göra varje dag) från sommaren. :)



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.