Te och Top Model Sverige.

Hej hej!
Dagen har varit som vilken annan skoldag som helst. Lektioner, rast, lektioner, lunch, lektioner, hem. Vi har inga läxor denna vecka som tur är, tror att det är för att vi jobbar mycket inför nationella. Annars har det inte hänt så mycket mer. Imorgon ska jag vara ledig från skolan på eftermiddagen så det är rätt skönt. Hoppas bara på att det går bra med det jag ska göra. Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model Sverige och dricka min kopp te.
Ha det bra!
Bjuder på två bilder. Sommaren 2008 - Libanon. Fotade med mammas gamla kompaktkamera, det syns nog i kvalitén på bilderna.  ;)



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.