Song of the week.

Veckans låt:
Bruno Mars - It Will Rain    <3
Nördade sönder låten när den kom ut, sen lyssnade jag knappt på den.
Men nu, nu spelas den återigen i mina hörlurar.
Kort och snabbt blogginlägg. Ska fortsätta plugga lite matte nu. Tänkte bara kika in och säga hej...
Ja, hej på er! Det kommer dyka upp lite musik-relaterade inlägg då och då, bara så att ni vet. :) Så det inte blir samma vanliga:  Hej, idag har jag...
Nu ska jag tillbaka till kvadratrötternas värld, vet inte om jag hinner blogga imorgon men på fredag kommer det garanterat komma upp lite inlägg/bilder. Så håll utkik och så hörs vi snart igen.
God kväll!
(Okej, blev ett lite längre inlägg, men det gör inget va? ;))

Postat av: Anonym

de är chiilll :D

2012-01-18 @ 21:42:16



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.