Dear math, why won't you just grow up and solve your own problems?!

Hej hej!
Det är bara måndag idag och veckan har precis börjat men jag är redan skoltrött och vill bara att helgen ska komma. Matteprov på fredag som sagt, sitter just nu med matteboken i knät och räknar pythagoras sats, kvadrater och kvadratrötter, ekvationer och blablabla... Nej, nu ska jag inte tråka ut er med min tråkiga kväll. Slänger upp en ganska så nyredigerad bild från ett litet experiment som jag provade mig på förr förra helgen. Ni kanske känner igen den? ;)
Hoppas att eran kväll är lite roligare än min, god kväll!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.