Wild Ones

Vädret idag är bara för underbart! 13+ grader och solsken <3
Den starka vinden är dock ett litet minus. Åh, vad jag längtar tills sommaren. Shorts och linne hela dagarna, grillningar på kvällarna och sena sommarkvällar med de man gillar allra bäst. Och för att inte tala om värmen. Jag tror att de flesta håller med mig. Annars mår jag lite lite bättre idag. Halsen gör fortfarande ont och rösten låter helt sjuk men det låter bättre än igår. Nej, nu ska jag gå ut på en långpromenad, sen ska jag hjälpa mamma med lunchen. Idag blir det hamburgare, gott!
Later!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.