This is a war that was lost the day that it began

Känner att den här veckan har gått lite fort! Det är onsdag redan imorgon men det har jag absolut inget emot. Torsdagen blir nog en chill-dag i skolan då vi har vinter-friluftsdag och bara ska göra olika aktiviteter. Sen är det ju bara en dag kvar tills helgen, super! Jag ska börja praoa nästa vecka på mellanstadiet så hoppas att det blir lite kul i alla fall.
Nu ska jag kolla på Top Model Sverige och dricka te <3
- Bild från arkivet -
- As their castles crumble slowly
We watch them fall
The crown slips from heads unworthy
As we gain control -



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.