Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.

Fredag!

Hade den här veckan varit en skolvecka så hade jag antagligen varit överlycklig för att det äntligen är helg. Dock var det ju sportlov den här veckan och jag hade väldigt (!) gärna velat haft lov nästa vecka också. Men vi vet ju alla att det knappast lär hända så man får ta och njuta av dessa sista dagar. Idag har jag varit en sväng till Mariestad på den årliga synundersökningen. Förutom att jag ärvt alla synfel och brytningar som alla i min familj har så var det annars ett lyckat besök då de knappt har blivit värre. Notera att jag skrev knappt.
Gick sedan in en sväng till Lindex och köpte lite smågrejer som jag behövde och så åkte vi och handlade lite mat. Åkte sedan och käkade pizza och sen drog vi hemåt igen. Just nu sitter jag och kollar på Get Smart och har precis druckit upp tekoppen. Tänkte snart ta och skriva en lista på vad jag ska köpa sen framåt våren, ny garderob osv.
Ha en trevlig helg!
- Nyredigerad bild -



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.