B&W

Efter en hel vecka med nationella prov, förhör på första världskriget och andra läxor har jag nu tagit helg och sportlov!
Insåg idag att jag inte hade bloggat på exakt en vecka så jag tänkte att det kanske var dags för ett litet inlägg?
Det har varit mycket den här veckan så jag har varken haft tid eller lust till att blogga och jag har inte fotat på minst en vecka så. Nationella gick bra, tror jag. Det kändes helt okej så jag hoppas på bra resultat i alla fall.
Förutom allt skolarbete så har det inte hänt så mycket mer. I helgen har jag mest chillat och idag storstädade jag hela huset och ändrade lite i mitt rum. Känner för att renovera om rummet sen framåt sommaren. Köpa nya möbler, kanske måla om och köpa typ massa tavlor som jag fyller med massa bilder. Bara byta ut allt det gamla och börja om på nytt.
Och så behöver jag även köpa en helt ny garderob och massa andra saker. Får kolla upp det där lite senare.
Nu ska jag kolla på lite film och njuta av att sportlovet börjar imorgon.  :D
Peace!

- Bild från arkivet -



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.