Safe & Sound

Påsklov and I'm lovin' it! Känner äntligen att jag kan slappna av och vila upp mig efter allt som hänt de senaste månaderna, både i skolan och privat. Under helgen har jag som sagt varit på bio och sett 'The Hunger Games', som var riktigt riktigt jävla bra. Lite smått seg i början men när spelen i filmen drog igång så blev filmen bara bättre och bättre. Ni som inte har sett den redan, gå och se den! Den är awesome. Måste erkänna att jag har blivit lite smått beroende av hela den här serien, filmen och själva skådespelarna.

Man vet att 'The Hunger Games' har tagit över ditt liv när du somnar till 'Safe & Sound' och drömmer om att vara i en grotta i arenan med Peeta. Hjälp mig.

I söndags så kom tjejerna över på en liten grillkväll, eller ja, när jag märkte att det blåste och var kallt ute, då drog jag dotter-kortet på pappa så han fick stå ute och steka våra hamburgare. Det ironiska är att det var soligt och vanligt vårväder när det helt plötsligt vände och det började snöa gigantiska golfbollar så de fick springa in under altanen med grillen. Annars var det en kul kväll.
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sen på GCB. Chill-tisdag är ordet. Ha det bra!
Taylor Swift feat. The Civil Wars - Safe & Sound /Soundtrack från 'THG' <3


Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn smink(Concealer & Eye Pencil) - http://mallemusic.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-smink-concealer-eye-pencil.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-14.html

2012-04-04 @ 12:12:45
URL: http://mallemusic.blogg.se/



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.