16 år!

Nu har man fyllt 16 år! Eftersom vi firade en vecka innan så gjorde vi inget speciellt igår. Vaknade till söta grattis sms från vänner, gick upp och åt frukost med familjen och resten av dagen tog vi det lugnt. Sen på kvällen gick jag ner till bion med några vänner och kollade på Titanic3D. Eftersom jag är lite efter och inte hade sett original-Titanic så kände jag att det var dags. Den var riktigt bra, men självklart sorglig. Alla frågar om jag grät och ja, jag blev väldigt tårögd. Efter bion åkte jag hem och kurade ihop under täcket och kollade på TV. Så allt som allt var det en väldigt lugn och skön dag.
Påsklovet är snart slut så under de sista dagarna ska jag beställa lite saker inför resan, kolla upp sommarjobb, organisera garderoben (som ser förjävlig ut för tillfället), ut och promenera och börja plugga inför ett prov som jag har på onsdag.
Nu ska jag gå och göra något. Ha det bra :)



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.