Tuesday Morning

Upptäckte att jag inte har bloggat på över en vecka så tänkte uppdatera lite. Skolan går väl bra, man känner sig mer bekväm nu med allt och alla. Börjar få lite mer koll på schemat som varierar jämna och ojämna veckor. Just nu sitter vi och har Medier, Samhäller och Kommunikation. En kurs som jag faktiskt gillar och tycker är intressant. Och det bästa av allt - vi slutar 13.15 idag! Awesome. Dock kommer inte min buss förrens 14.10, men det gör inte så mycket. I lördags var jag på min kusins bröllop i Stockholm! Det var en grymt rolig kväll, önskar all lycka till brudparet! Nu borde jag fokusera på genomgången så måste kila. Ha det bra!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.