It's Friday!

Så himla skönt! Dock något som inte är lika skönt är att vara förkyld. It's official, jag har blivit smittad. Efter att minst 75 % av alla på skolan varit sjuka + att de flesta av mina kompisar har varit/är sjuka + att min mamma har varit sjuk leder till att jag hamnade mitt i smittzonen. Yay. Satt häromdagen och tänkte glatt för mig själv: Grattis lilla Clautidia, du undvek en förkylningsperiod! Du som brukar vara den som alltid blir sjuk först och flest gånger. I think I jinx:ed it.

Aja, bloggen har varit noll aktiv på ett tag men det blir så. Annat att göra och noll inspiration är orsakerna. Ja, kanske borde berätta lite vad jag har haft för mig. Förra helgen så var jag på Insparken, det var trevligt sällskap och sånt så kvällen blev bra ändå. Sen har jag haft skolan och annat så det har rullat på. :)

Igår hade vi 2 ½ timmes hål så jag, Jesscia, Linnea, Frida och Frida (ja, det ska vara två Fridor ;)) drog till Café Ströget, fikade och pratade. Mysigt värre! Jättemysigt ställe också, de hade till och med gosiga filtar och allt! Plus att maten där var riktigt god också.

Idag hade jag sovmorgon men eftersom jag pendlar så blir det ändå bara en timme extra sömn, men man tar vad man får! Nu ska jag ta och dricka min stooora kopp med te och honung och sen knarka alvedon och halstabletter, samt fortsätta kolla på Charlie's Angels.

Hoppas ni har en härlig helg, trots vädret!

Postat av: Linnea

du får krya på dig!!

Svar: Tack, försöker så gott jag kan!
Clautidia Waked

2012-09-23 @ 00:59:10
URL: http://thelinneajson.blogg.se/



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.