Höstlov!

Hur skönt som helst! Efter en galen vecka med prov och inlämningar kände jag en enorm lättnad i fredags när jag skickade iväg min sista inlämning. Nu väntas sovmorgnar och bara allmänt chill-mode. Fast lite saker måste man ändå hitta på.

I fredags drog jag och några kompisar till Höströjet på KG 5 och hade en rolig kväll och firade att ja, vi äntligen hade lov! Stannade dock inte så länge för alla hade planer på lördagen och skulle upp tidigt, men det var ändå en härlig kväll.
I går åkte jag, mor och far till Marieberg och handlade både mat och shoppade lite annat. Hittade för en gångs skull exakt de sakerna jag behövde plus lite till. Eftersom min skolväska som jag har haft i typ tre år? gått sönder så kände jag att det var dags att köpa en ny. Så det blev en ny sån, en träningsväska, som jag kan använda de dagar vi har idrott i skolan så slipper jag bära två olika väskor för alla mina grejer, hårprodukter, en ram till mitt skolfoto och en fars-dag present till pappa!

Idag har mest varit en chill-dag. Vaknade, åt frukost och har varit ute och fotat. Vaknade av att solen lyste in genom persiennerna och när jag tittade ut såg jag massa frost. Så nu har jag laddat upp med massa bilder som ska redigeras lite och sånt. :) Senare ikväll ska jag på bio med Sara som jag inte har träffat på flera veckor (om inte mer) så det ska bli jättekul! Rullen blir nya Bond-filmen Skyfall.

Hoppas ni alla har det bra där ute i höstmörkret!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.