Sunday.

Vädret den här veckan har varit helt galen. Ena dagen snöar det, nästa dag är snön borta och det är soligt ute. Vafan?! Aja, kan inte direkt klaga på vädret just nu. Vad har jag gjort den här veckan? Jo, inte ett skit. Eller jo, tillbringat den mesta tiden i skolan och haft prov/läxor att ta hand om. Sånt som jag låg efter i när jag var sjuk. Och igår så åkte jag, mamma och pappa till Örebro för en heldags-shopping. Pappa gick in till "verktygsaffärerna" som jag kallar det men mamma och jag valde att hoppa in till Marieberg istället. Eller ja, inte hoppade men ni förstår. Det blev en lyckad shoppingtur och jag hittade flera saker som jag inte har orkat ta kort på och lägga upp här (för det brukar man väl göra?). Idag har det varit lugnt och jag har mest hållit på och läst i min nyinhandlade bok: Photoshop-recept, som var en av de saker som köptes igår. Väldigt bra bok måste jag tillägga. Rekommenderas till fotointresserade som vill lära sig mer om hur man får till ubersnygga effekter i Photoshop.
Nu ska jag krypa in i sängen och kolla om det finns någon film att titta på på tv.
Ha det bra!
Ge mig sommar!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.