Ny design + fyra nya...

Som ni säkert har märkt så har bloggen fått en ny design! Det är kanske inte världens snyggaste men det får duga tills vidare. Headern verkar inte visas så det är väl det enda som vi behöver kolla upp, och sen så vill jag ändra på den där miniatyrbilden på vänstraspalten. Och kanske lägga till bilder längs hela den sidan? Det är min kära bror som har fixat allt eftersom jag inte pallade så, tack bror!
Nu när det är sommarlov hoppas jag på att kunna uppdatera oftare och med många fler bilder. :)
Nu ska jag gå och laga lite käk, ha det bra så länge!

- 4 nya -










Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.