Ny design, tre nya och sommarjobb...

Hej hej!
Som ni ser så har jag bytt design, igen! Jag hoppas att bloggen ser mer intressant ut nu. Jag känner att jag kommer att få mer lust att blogga nu när jag har en ny design. Lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker om den nya designen! Vore tacksam för feedback! Nu är allt i princip klart, jag ska bara försöka fota självporträtt någon dag snart och byta ut miniatyrbilden på vänsterspalten. Sen funderade jag på om jag skulle lägga in massa miniatyrbilder på vänstersida, under spalten. Det får jag återkomma till.

Den här veckan började jag i alla fall sommarjobba. Jobbar som PKU (Piccolokulturutvecklare) 2012, där vi är en grupp ungdomar som jobbar med ett team från kommunen och föreningar för att anordna en minifestival, sommarföreställning och hemvändardag i Gårdsjö som vi kallar för HÄR!. Där kommer det även finnas live-band, kareoketävling, mysigt kaffetält och massa andra aktiviteter, för både stora och små. Hittils har det gått super och jag tror att resultatet kommer bli grymt så jag tycker verkligen att ni ska gå in på hemsidan, läsa lite mer info om detta och boka biljetter till dig, din familj och dina vänner: http://www.xn--sommarfestivalenhr-1tb.se/

Nu ska jag gå och kolla klart på So You Think You Can Dance.
Ha det bra, så hörs vi snart igen!

- Kompenserar bristen på inlägg denna vecka med tre nya bilder -









Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.