I'm back!

Efter att inte ha bloggat i över två månader så är jag tillbaka. Förra gången jag skrev här så höll jag på och packa inför min Libanon-resa och jag hade fullt upp med massa annat. Jag hade tänkt att blogga mer när jag var i Libanon för då skulle jag ha haft mer tid men så blev det inte. Jag tog inte med mig datorn och jag fick inte tag på en därnere så det blev som det blev. När jag kom tillbaka till Sverige efter tre underbara veckors semester så blev det fullt ös igen. Dagarna fylldes med skolarbete och annat så jag hann aldrig sätta mig ner och skriva något vettigt inlägg. Sen så började man räkna ner dagarna till sommarlov och sista veckan i grundskolan bestod av Båttur ut till Vänern, Göteborg, Liseberg, Klassens Dag, Pooldagen och till sist blev det skolavslutning. Dagen efter skolavslutningen var det dags för Skara Sommarland och Sista Natten Med Gänget. Nu är det sommarlov (!) och nästa vecka börjar jag jobba som PKU 2012 (PiccoloKulturUtvecklare). Det ända som kan bli bättre nu är att det blir lite varmare!

Men nu är det här med bloggen. Som ni säkert har märkt så har bloggdesignen fått fnatt. Min header syns tydligen inte längre och allt ser bara rörigt ut. Jag har försökt fixa detta men har nu gett upp kampen mot kodmallarna. Det vill inte funka så jag tänker bara byta ut hela designen helt enkelt. Frågan är bara till vad. Håller på och letar efter en ny design just nu så det är väl bara en tidsfråga. Ni får hålla ut, simple as that.
Nu tycker jag att inlägget börjar se ut som en uppsats så jag säger hejdå, for now.

- Måste redigera lite nya bilder nu känner jag, så ni får nöja er med en från arkivet ;) -




Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.