So they say, how are things today.

Hej hej!
Känns som att jag börjar varje inlägg med just, hej hej. Aja, sitter här med en macka, Sprite flaska och mår dåligt. Har ingen aning om varför. Samma sak varje dag - gå upp, mår prima, sen börjar illamåndet krypa fram innan eftermiddagen. Håller fram till kvällen, sen försvinner det. Och så samma sak igen nästa dag. Usch, hoppas bara på att bli bättre tills nästa vecka då det är NP i svenska som gäller. Annars är det väl bra, tänkte bara skriva ett litet inlägg.
Nu ska jag fortsätta kolla på OC och så tänkte jag också nämna att idag blir det två inlägg!
Det andra kommer senare ikväll med lite nya bilder. :)
Så... Hejdå!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.