Moon.

Hej igen!
Jag lovade ju som sagt att jag skulle lägga upp två inlägg idag så här kommer det två nyredigerade bilder.
Jag behövde inte redigera de så mycket utan jobbade lite lätt med kurvor i Photoshop. Dock höll det på att mörkna väldigt snabbt när jag fotade de bilderna så det är därför de är mörkare än vad jag hade velat ha de, speciellt vid bild två.
Där hade jag velat att vattendelen var ljusare och bara haft himlen/månen mer kontrastrik. Annars gillar jag att redigera på detta sättet, men jag känner ändå att jag vill prova mig fram igenom en annan typ av redigering när det gäller sådana här bilder, ex. med månen.
Skulle uppskatta om ni som besökte bloggen kunde lämna efter er ett spår, kanske en kommentar då och då?
Kommentera gärna vad ni tycker! Ha det bra.

Postat av: smörgås

fint! vart är det någonstans? (:

2012-01-31 @ 07:10:22

Postat av: Clautidia

Tack! Det kommer jag inte riktigt ihåg ;)

2012-01-31 @ 19:48:15
URL: http://middleofnowhere.blogg.se/

Postat av: Mr.sunshine

för det såg nästan ut som råda :3

2012-01-31 @ 19:51:31

Postat av: Clautidia

Det är det inte, tror jag. :3

2012-01-31 @ 20:13:01
URL: http://middleofnowhere.blogg.se/



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.