Here we go again.

Måndag igen!
Har väl inte hänt så mycket. Har två läxor tills imorgon, svenska - inlämning och engelska - frågor man ska svara på. Svenskan är redan klar och detsamma gäller engelskan. Underbart väder idag, så jag gick ut och gick efter skolan. Kom sedan hem, duschade, åt mat och nu väntar jag på att mitt hår ska torka så jag kan platta det tills imorgon. Förresten, är det någon av er som har sett den där Viasat Film reklamen? Den låten som spelas då är riktigt skön, lyssnar på den nonstop!
Nu ska jag gå och titta på tv och dricka te.
Ha en bra kväll!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.