Friday Night.

Hej hej!
Ber om ursäkt för att det inte kom upp något blogginlägg igår. Var riktigt trött och hade verkligen ingen lust så det blev som det blev. Dagen började bra, sen blev det sämre och nu är det nästan bra igen. Är bara lite trött. :)
En god nyhet - jag har fotat väldigt mycket den här veckan. Och när jag säger väldigt mycket så menar jag VÄLDIGT mycket. 'Behövaladdabatterietminst3ggrförattfortsättafota - mycket. Håller faktiskt just nu på att fota lite detaljbilder på smycken och diverse saker. Funderar även på om jag skulle lägga ut en "bildbomb" under helgen. Asså bara massa bilder som ni kan scrolla igenom.
Vad tycker ni? Vad vill ni se mer av i bloggen? Kom gärna med förslag och lämna en kommentar!
Nu ska jag gå och fortsätta fota, ha en bra kväll!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.