Update - 9 dagar kvar...

Jag som hade tänkt att tillbringa sista veckan i Sverige med att göra klart massa skolarbeten och packa, får istället ligga i soffan, lite halvdöd, och ha sällskap av alvedon, halstabletter och näsdukar. Jag är nämligen förkyld, big shocker. Varje gång jag ska göra något stort/åka någonstans så ska jag alltid bli förkyld. Hatar det. Jag skulle hellre sitta i skolan och jobba än att sitta hemma och vara sjuk. Då fattar man hur jobbigt jag tycker det är med förkylningar. I alla fall, tänkte bara uppdatera lite och säga att jag lever. Jag vet inte om jag kommer kunna blogga när jag är i Libanon, beror på om jag får tag i en dator och sånt. Men förmodligen lär det komma upp lite fler inlägg under veckan/innan jag åker. Förmodligen.
Ville även säga att jag är jättesugen på äppelpaj med vaniljsås, av någon orsak. Skumt.
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Ha det bra!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.