Monday night.

Med brist på ointressanta saker att berätta om så kommer nu en liten kort lista på saker jag stör mig på:

- Folk som ska hacka på en angående varenda liten status/åsikt man skriver på Facebook. Alla har rätt till sin egen åsikt. Deal with it eller bläddra vidare.
- Folk som lägger ut "dagens outfit" bilder på sig själva på bloggen där de har haft blixten på och stått framför en smutsig spegel så man ser knappt 25 % av kläderna.
- Folk som går sakta framför en på stan. Ni vet, det finns alltid "de personerna", varje sig vilken ålder de är i, som alltid ska gå sådär extremt sakta, nästan i slow motion och diskuterar vilt så man känner sig som en idiot om man avbryter de helt plötsligt och säger: Ursäkta, kan vi få komma förbi?. Ibland känns det som om vissa gör det med flit.
- Alla de där onödiga cheesy kärleksstatusen (som är en berättande kärlekstext/dikt eller som en kärleksnovell) som alla lägger upp på FB. Ja, och det är inte så att det är något som de bara gör en gång, utan flera flera ggr. Liksom, vi fattar.
- 12-åringar som tror sig vara äldre än vad de egentligen är. Sminkar sig som en 9:a/gymnasieelev, beter sig som om de kan allt och att de bara inte kan ha fel, anstränger sig lika mycket som högstadieelever på att fixa sig (ex. inför skolfoto), har en massa dyra kläder, iPhone/iPad och ändå klagar de på allt och så den klassiska "mina föräldrar förstår inte mig" blablabla. Nu säger jag inte att ALLA är såna men jag har sett flera stycken såna här personer i mina dar. Enough is enough. Vad har hänt med dagens ungdomar/framtida ungdomar? The world is seriously fucked up.

Nu ska jag kolla färdigt på NCIS och sen gå och lägga mig.
Ville bara skriva av mig lite tankar jag brukar tänka ibland. God natt! :)



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.