Friday Night.

Hej hej!
Efter en dags bloggpaus så är jag tillbaka. Skolan har väl varit bra, hade matteprovet idag och det kändes... Helt okej. Hoppas på bra resultat i alla fall. Annars har det inte hänt så mycket mer.
Vaknade imorse och såg att det var frost ute så ville ut och fota, dock var det fortfarande lite mörkt och jag hade ändå inte hunnit. Kom hem och skulle ut och fota, märker att batteriet inte är laddat (förvånande?) så får hoppas på att det fortfarande finns kvar imorgon.
Nu ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries, redigera lite nya bilder och dricka te <3
(Om ni inte har märkt det än så gillar jag att dricka te ;))
Slänger även upp två gamla bilder från arkivet. -Fotade med mammas kompaktkamera för något år sen-
God kväll!



Kommentera här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

©2012 - All Rights Reserved

Design: Jwaked


OBS

Alla bilder på denna blogg är tagna av mig och det är inte tillåtet att kopiera utan att fråga, och om tillstånd godkänns så ska du hänvisa källa, dvs mitt namn och blogg.